A BEAUTIFUL MEMORY

Jag är så jävla slutkörd .. naaaaat!! Pepp pepp pepp, i morgon drar vi till fucking Ayia Napa, Cypeeern! :D Jag har dock inte packat klart än, men det blir väll i sista minuten tomorrow.

Btw, det var ju studenten igår, fy faan vilken nostalgisk dag. Jag vill göra det igen och igen och igen och igen .. helt effin' sjukt att det var T V Å år sen jag tog den. Vad fan har jag gjort i två år? Blivit tjock och lat är där ju inget tvivel om, och att jag jobbar på CG behöver jag knappt nämna. Men äh, life is a bitch and you know it! Så jag tänkte bjuda på två fina stunder från min kalla, regniga, blöta och blåsiga student;

Jag, Denkan & Lållan. Som ni ser är det sjuuuukt blött, därav dom svinsnygga regnjackorna som vi blev sponsrade med av något företag, snällt ofc! Och högst upp på bilden har vi min genigaliska idé, att sätta en heliumballong ovanför skylten så att ALLA såg mig, and they did. ;)

Och här har vi vårt fab flak, vi plus några fattiga grafiska fjantar ;) Som vi kämpade med vår skylt .. vi fick åka till the mittle of nowhere för att sätta ihop detta fina plagiat. Som ni ser har färgen runnit av så man ser knappt vad där står, men det sket vi i för vi var så happyyyy!! :) 2 timmar körde vi runt med vatten upp till vaderna, that's life!

Kommentarer
Postat av: jojje

åh älskar studenten!

2011-06-12 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0