A SMALL LIE

Okej, jag ljög när jag sa att jag skulle sova .. ! Jag satte på Jackass 3.5 (och Gossip Girl) och har kollat fram tills nu, vilket är 05.08. Det roliga är att jag ser dubbelt av allting på datorn, haha weeell, kan ju bara skylla på mig själv. My man slutar om en timme, so why sova?

Mååsste paackaaa! Har fasen ångest att jag inte ens har tagit fram en resväska, och allt jag ska ha med ska vara tvättad - har jag gjort det? Nääää! Sen vet jag inte ens vart klädjävlarna som jag ska tvätta är någonstans, eftersom någon (jag) är för lat för att städa. Fast idag får man väll skylla på värmen? Nä nu testar jag sleepa igen, howdy!

Johanna; jag kommer nog inte till Ivana ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0